• Facebook
  • Twitter
  • del.icio.us
  • Google Bookmarks
  • email
  • PDF

GORI Rustur

  1. KUNDE Dyrup/Ogilvy
  2. ÅR 2010
  3. TYPE Intern marketing og e-learningskampagne
  4. ELEMENTER Quiz med e-learning samt udfordrer modul

FORMÅL
I samarbejde med Ogilvy Activation har vi udviklet GORI Rustur for Dyrup. GORI Rustur er en forhandlerkonkurrence og e-learning site, som har til formål at:

  • Øge salgspersonalets loyalitet
  • Forbedre relationer til salgspersonalet
  • Gøre butikkernes salgspersonale til bedre sælgere
  • Motivere salgspersonalet
  • Markedsføring af Dyrup/Gori aktiviteter og produkter
  • Involvere og underholde

LØSNING
Selve spillet er et multiple-choice quiz-spil, hvor det handler om at svare rigtigt på spørgsmålene hurtigst muligt. GORI's maskot, musen Andy, er quizmaster, som undervejs kommenterer lystigt
på spillets gang. Der er mulighed for at udfordre kolleger i quizzen. Hver uge kåres vinderne, som belønnes med præmier af Dyrup.

RESULTAT
Forud for konkurrencens start blev medarbejderne i alle kæder og butikker inviteret til at registrere sig i konkurrencen for at kunne deltage.

I alt 470 medarbejdere registrerede sig, og ca. 80% af de tilmeldte deltog i konkurrencen. Der blev gennemført over 25.000 spil og sendt over 2600 udfordringer i de fire uger konkurrencen kørte. På ugens high score lister kan spillerne følge med i hvor godt de klarer sig i konkurrencen - såvel individuelt som på butiksplan.

  • Facebook
  • Twitter
  • del.icio.us
  • Google Bookmarks
  • email
  • PDF